Beépítve

Edytuj post



/Kinézet/

Nekem nagyon tetszik ez a lilás beütése a blogodnak, így ebben nem találok hibát. Talán a sablonnal van problémám, mert itt a fejlécnél túl széles a keret, kicsit furcsa így. De amúgy ez sem eget rengető hiba. A moduloknál egyedül a blogarchívumot tenném feljebb, vagy nyitnék egy fejezetek lapot.

/Történet/

A prológusod első pár sorától majdnem a hajamat téptem, azt hittem abban a tíz sorban egy rutin cselekvést írsz le. Majdnem elaludtam, de megakadt a szemem a következő szón: tartalékpisztoly. Na és itt már érdekelt a folytatás! Ezt kell minden blognál elérnie a bevezetőnek, itt elérted!
Az első fejezetből teljesen átjött, hogy remek író vagy, áttudod adni amit te elképzelsz, a folytatáshoz csak gratulálni tudok, előre is! De soknak találtam a részletezést, túl soknak. Unalmas volt. Én a helyedben kicsit jobban ráfeküdnék az FBI témára, mert ez a blog úgy lesz eredeti.
Egyetlen egy hibát vétettél a helyesírással kapcsolatban, ez pedig a pontok terén van: „- Én is indulok – biccentek a fejemmel a hátam mögé – Szia.”
Helyesen: „- Én is indulok – biccentek a fejemmel a hátam mögé. – Szia.”


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation