Beneath You're Beautiful

Edytuj post



Kinézet: Nem te csináltad, de meg kell jegyeznem, hogy egyszerűen eszméletlen! Gyönyörű! Minden elismerésem Elizának!

Történet: A prológusod rövid volt, de lényegre törő, legalább is én mindent ki tudtam szűrni belőle, amire szükségem volt ahhoz, hogy felkeltse az érdeklődésemet. Plusz pont jár azért, mert nem úgy kezdted, hogy "Szia, a nevem XY és 18 éves vagyok...apámmal lakok." Már az első sorban láttam, hogy van ízlésed, ez egy remek blognak ígérkezik. Nem sablon a történet, annak ellenére, hogy fanfiction. Elkezdtem olvasni az első fejezetet és olyan mintha egy könyvet olvasnék. Pedig még csak az első bekezdést olvastam el. Rettenetesen tetszik, ahogy fogalmazol. Először tőmondatokkal kezdtél, aztán lényeges és hosszú, összetett mondatokra váltottál. Mellesleg nem gondoltam volna a prológus után, hogy miután meg halt az anyja, az apja is meg fog. Erre mondanám azt, hogy sablonos, mert mivel mind két szülője meghalt, így biztos egy másik városba fog költözni a nagybátyjához vagy a nagynénjéhez. Elolvastam az első részt. Annyira jól írsz, hogy az eszméletlen! Egyszerű, könnyedén olvasható, nincs benne igazából semmi különleges, de még is megfog az a gyengédség, amit a sorok közé csempészel. Nagyon tetszik! Még nem olvastam Union J-s blogot, ez az első. Nem sieted el a szálakat, a legtöbb történetben már az első részben felbukkan a főszereplő fiú, itt viszont még csak nyoma sem volt. Az első fejezet is egy rövid bevezető volt a számomra, mert nem tudtam meg belőle, hogy mi lesz a továbbiakban, miután egyedül maradtak. Az életük igazán csak a továbbiakban fog beindulni, ha jól sejtem. Minden esetre eredeti a sztorid és az írásod. A történetvezetésed jó, nincs elkapkodva semmi. Meg lehet ismerni a szereplőket, mindenkinek meg van a maga személyisége. Nincsenek helyesírási hibák, gyönyörű a szöveg külalakja, nem csak párbeszéd van a sorok között, hanem egy csomó dolog amit kifejtesz és nem a könnyebbik útvonalat választod, nem intézel el mindent egy mondattal. Megint csak plusz pont jár azért, mert különleges nevet választottál a főszereplő lánynak -Maiara- nem pedig egy átlagosat -Tina, Annie, Katy-, ami minden második blogban szerepel. Bár Palvin Barbit ruháztad fel, hogy megszemélyesítse Maiara-t, nincs vele gondom. Alapjában véve nem kedvelem Barbit, de Maiarához valahogy illik. Sokkal több olvasót és kommentet érdemelnél, soha nem értettem miért van az, hogy a szar blogokon tömérdek a feliratkozó és az olyan tökéleteseken -mint a tied- kevesebb a kereslet, valahogy elkerülik az emberek.
Gratulálok, ez a blog a legjobb blog, amivel valaha találkoztam!

Heylin.

Nincsenek megjegyzések:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation